logo

NYT I PHYSICAL MOVEMENT: PERSONLIG TRÆNING

Hvem henvender personlig træning i Physical Movement sig til?

 

 

  • Til dig, der godt ved, at du har brug for at komme i gang med at styrketræne og bevæge dig bedre end du gør nu.

 

  • Til dig, der har været ramt af en skade eller andre dysfunktioner.

 

  • Til dig, der har været væk fra træning i længere tid pga. travlhed eller andre eksterne faktorer som familieforøgelse, travlhed på job, sygdom, manglende motivation etc.

 

  • Til dig, der aldrig tidligere har stryrketrænet.

 

  • Til dig, der taber modet og motivationen, når du (igen) overvejer at melde dig ind i en af de store fitness-kæder?

 

  • Til dig, der er frustreret og forvirret over, hvordan du kommer godt fra start, og det sidste i verden du gider, er endnu en ”balle-bootcamp” i højeste gear tilsat høj musik og overfriske Instagram trænere.

 

  • Til dig, der af træt af alle sundheds-myterne og broscience.

 

  • Til dig, der egentlig bare gerne vil lære at træne og bevæge dig hensigtsmæssigt: Træning, der gør dig stærk, stabil, mobil, glad og fyldt med energi. Uden risiko for overbelastning eller overtræning.

 

  • Til dig, der gerne vil uddannes i de øvelser, der virker og ikke nødvendigvis i fancy eksplosive øvelser, der burde blive i træningsrummet hos professionelle atleter.

 

Forløbet er en oplagt forlængelse til dig, der har været i et behandlingsforløb, og nu skal forebygge tilbagefald eller lignende skader.

 

Derimod er forløbet ikke for dig, der drømme om glitter-bikinier eller et vægttab på 15 kg. på 6 uger. Til dig, er der masser af andre udbydere på markedet.

 


Hvor foregår træningen?

 

I Physical Movements egne lokaler på Krimsvej 11F st., dør 1, 2300 København S.

Til foråret er der mulighed for at flytte træningen udendørs.

 

 


Forløbet indeholder:

 

  • 1 konsultation á 60 min. med forventnings-afstemning, gennemgang af din krops historik samt afdækning af uhensigtsmæssige bevægemønstre, asymmetrier, nedsat mobilitet samt uhensigtsmæssig aktivering af dine muskler, hvilket betyder at dit forløb bliver skræddersyet specifikt til dig.

 

  • 1:1 træning á 55 min. i 6 uger – 1, 2 eller 3 gange/uge sammen med fysioterapeut Annika Nielsen. Vi lægger alle tider i kalenderen med det samme, så det passer ind i din hverdag. Du har selv mulighed for at flytte tider via online-booking.

 

  • Din ugentlige træning vil indeholde:

 

  • Optimal neurologisk og biomekanisk opvarmning – herunder stabilitet og mobilitet.

 

  • Teknik-træning med fokus på compounde øvelser som squat og dødløft.

 

  • Styrketræning – vi bruger egen kropsvægt, kettlebells, barbells, elastikker etc.

 

  • Kredsløb/stamina.

 

  • Masser af guldkorn, der vil optimere din træning nu og her og på den lange bane.

 

  • Retningslinjer for hensigtsmæssig kost og evt. kosttilskud, der understøtter dit forløb.

 

  • Vejledning i hensigtsmæssig restitution, vejrtrækning og god søvnhygiejne, der vil forstærke effekten af dit forløb.

 

  • Ved behov og efter aftale får du supplerende hjemme-øvelser, der vil give dit forløb endnu større værdi.

 

  • Udvikling: Ved ønske måler vi dig og tager billeder ved opstart og ved afslutning.

 

  • Kontakt: Du kan altid kontakte mig pr. mail eller via Facebook.

 

  • ”Goodie-bag” bestående af 1 EPP foamroller (30 cm), 1 lacrosse bold, 1 rødt strength band og 1 mini-band (værdi 300 DKK).

 

  • Der er mulighed for efterfølgende bad og omklædning.

 

  • Efter endt forløb vil du føle dig mere rustet til at varetage din egen træning i træningscenter eller derhjemme. Alternativt, har du mulighed for at tilkøbe skræddersyet træningsprogram til 1.500 DKK.

 


Pris:

Se under “Produkter”. http://physical-movement.dk/produkter/

 


Disclaimer:

Aflysning af tid skal ske senest 24 timer før aftale. Ved senere afbud bortfalder sessionen fra dit forløb.

 

 

Leave a Reply

*

captcha *